بارگیری صفحه

ثبت نام دکتری

ثبت نام دکتری

ثبت نام دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۹-۹۸ , زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ , زمان آزمون دکتری ۹۹-۹۸ , تاریخ ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ و یا زمان ثبت نام کنکور دکتری ۹۹-۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

 

ثبت نام دکتری

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

 

ثبت نام دکتری

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

ثبت نام آزمون دکتری

با توجه به اطلاعات اعلام شده از ثبت نام کنندگان در آزمون دکتری در سال های اخیر ، به ضرس قاطع می توان گفت که سطح علمی کشور روند رو به رشدی داشته است. فلذا به دلیل ظرفیت محدود پذیرش در تحصیلات تکمیلی ، رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان بر سر پذیرش شدن در این مقطع وجود دارد و پذیرش شدن منوط به تسلط کامل به مفاهیم درسی و برنامه ریزی آزمون دکتری  می باشد. ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ مانند سال گذشته با ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ادغام شده است. این موضوع، سوالات و ابهامات زیادی را در اذهان عمومی داوطلبان آزمون دکتری ایجاد کرده است. به همین دلیل مجموعه سنجش امیرکبیر تصمیم گرفت که با نگارش این گزارش اطلاعات جامع و مفیدی را درباره این رویداد تحصیلی در کشور در اختیار متقاضیان کنکور دکتری قرار دهد. لازم به ذکر است منبع اطلاعات این گزارش اطلاعیه های سازمان سنجش کشور در سال گذشته و امسال می باشد و بر حسب تجربه احتمالا امسال نیز روند ثبت نام به همین گونه باشد

نکته: داوطلبان شرکت در کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ باید به طور مشترک با سایر داوطلبان ، در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

زمان ثبت نام آزمون دکتری نیمه اول آذر ماه می باشد. امسال نیز در آذر ماه امکان ثبت نام دکتری ۹۸ برای کلیه داوطلبانی که شرایط شرکت در کنکور دکتری ۹۸ را دارند ، فراهم می شود. داوطلبان می توانند در زمان و تاریخ اعلام شده با مراجعه به وب سایت رسمی سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند. نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ غیرحضوری و صرفا از طریق اینترنت می باشد.. تمامی داوطلبانشرکت در کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه کامل دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ که با دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ یکسان می باشد ، می توانند با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه ثبت نام آزمون دکتری را پرداخت نموده ، یعنی کارت اعتباری خریداری کرده و عملیات ثبت نام را آغاز کنند. در این مرحله داوطلب باید اطلاعات شخصی به همراه گروه آزمایشی خود را در سامانه ثبت نام به دقت وارد کند و پس از پایان کد رهگیری را از سامانه دریافت کرده و در نگه داری از آن کوشا باشند.

 طبق اعلام سازمان سنجش کشور ، زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ از روز سه شنبه ۶ آذر ماه آغاز و تا روز دوشنبه دوازدهم آذر ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت .

 

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

از اصلی ترین شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای(پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی و دامپزشکی) می باشد. یعنی در صورتی که داوطلب دارای مدارک فوق نباشد یا تا تاربخ ۳۱ شهریور ماه ۹۸ از یکی از مقاطع فوق الذکر فارغ التحصیل نشوند ، اجازه شرکت در کنکور دکتری ۹۸ را نخواهند داشت. این تاریخ برای افرادی که در رشته های نیمسال دوم پذیرش می شوند تا ۳۰ بهمن قابل تمدید است.

نکته: متناسب بودن گروه آزمایشی در مقطع کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری یکی دیگر از شرایط لازم برای ثبت نام است

بنابر اطلاعات ذکر شده در دفترچه ثبت نام دکتری شرط ذکر شده به معنای این است که هر داوطلب آزمون دکتری باید در گروه آزمایشی خود شرکت کند و گروه های آزمایشی معدودی هستند که به کلیه فارغ التحصیلان اجازه ثبت نام می دهند.  به عنوان مثال اگر شما فارغ التحصیل رشته ریاضی هستید حق ثبت نام در آزمون دکتری ۹۸ رشته اقتصاد را دارید درصورتی که اگر فارغ التحصیل اقتصاد هستید نمی توانید در آزمون دکتری ۹۸ ریاضی ثبت نام کنید.
اگر قصد دارید در یک رشته غیر مرتبط با مدرک کارشناسی ارشد خود در کنکور دکتری شرکت کنید ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سنجش امیرکبیر تماس بگیرید .

 

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

دانشگاه های پذیرش کننده سراسری و آزاد و زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸

امسال تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد در دوره های مختلف روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ، پردیس های خودرگردان ، پیام نور ، غیرانتفاعی ،پژوهش محور ، بورس اعزام به خارج از کشور و دانشگاه آزاد اسلامی فقط از طریق ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ دانشجو می پذیرند. لازم به ذکر است که متقاضیان دستیار دامپزشکی ۹۸ نیز باید در کنکور دکتری ۹۸ ثبت نام و شرکت کنند. سازمان سنجش کشور در دو زمان مختلف امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را به داوطلبان می دهد. برای اطلاع از زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸ کلیک کنید .

همانند سال های گذشته زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸ در روز جمعه سوم اسفند ماه و احتمالا اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸ در نیمه دوم فروردین صورت می پذیرد. در صورت کسب اطلاعات دقیق از تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸ ، اطلاعات در این گزارش توسط مشاوران عالی سنجش امیرکبیر به روز رسانی خواهد شد.

بعد از اعلام نتایج دکتری در فرودین ماه مسیر دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری از هم جدا می شود. هر داوطلب آزمون دکتری باید مطابق با اطلاعات ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸  و دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ، لیست رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب و در سایت های سنجش و آزمون به ثبت برساند. هر کدام از متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه سراسری و آزاد به صورت جداگانه باید نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸ و نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ را دریافت کنند.

برای موفقیت و به دست آوردن مدارج بالای علمی استفاده از تجربیات و راهکار های داوطلبانی که این مسیر ناهموار را طی کرده اند ، بسیار مفید و اثر بخش است. نحوه صحیح مطالعه ، زمان بندی مناسب و استفاده از منابع آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ برای آمادگی هرچه بهتر کنکور دکتری ، همچنین دانستن پارامترهای مهم نحوه انتخاب رشته دکتری ۹۸ و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ، برای اینکه داوطلب به مصاحبه دکتری ۹۸ و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ دعوت شود و آشنایی با نکات کلیدی در رابطه با مصاحبه کنندگان از جمله مواردی است که مشاوران ارشد سنجش امیرکبیر می توانند در اختیار داوطلبان قرار دهند.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۸

داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری در سال ۹۸ را دارند ، باید در بازه زمانی اعلام شده توسط سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند. متقاضیان می بایست پس از ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  ، دفترچه ثبت نام این آزمون را تهیه و بعد از مطالعه آن در صورت دارا بودن تمامی شرایط مندرج در دفترچه مذکور ، با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب ، کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ را خریداری کنند و بعد از دریافت کد رهگیری و شماره سریال ثبت نام ، در کنکور دکتری سراسری ثبت نام کنند. در این گزارش تفصیلی قصد داریم برای گاهی بیشتر متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری از زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۸ توضیحاتی ارائه دهیم.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۸

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون دکتری در نیمه اول آذر ماه ( یکم تا هفتم آذر ) بود. پیش بینی می شود که امسال نیز همانند سال گذشته ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ در نیمه اول آذر ماه(۶ تا ۱۲ آذر) انجام شود. داوطلبان می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود نمایند. با توجه به ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ ، با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دکتری خود ، با خرید یک کارت اعتباری نمایند .

توجه: طبق اعلام سازمان سنجش ، زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ از روز سه شنبه ۶ آذر ماه آغاز و تا روز دوشنبه دوازدهم آذر ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت .

 

منابع آزمون دکتری

 

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۸

متقاضیان ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ ، باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸ ، تمامی شرایط اختصاصی آن را داشته باشند. اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، عدم احراز فساد اخلاقی ، عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و … شرایطی از این قبیل جز شرایط عمومی ثبت نام در این کنکور است .

از اصلی ترین شرایط اختصاصی آزمون دکتری می توان به داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای اشاره نمود ، که البته داوطلبانی مشغول به تحصیل در دوره های مذکور باشند می بایست تا تاریخ حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۷ یا ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل شوند .از دیگر شرایط لازم برای ثبت نام ، متناسب بودن گروه آزمایشی در مقطع کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری هر فرد می باشد .
نکته: رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه در اکثر رشته ها آزمون دکتری می توانند شرکت کنند.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری سراسری ۹۸

سنجش و پذیرش داوطلبان برای قبولی در آزمون دکتری ۹۸ به دو صورت آموزشی – پژوهشی و پژوهشی محور انجام می شود ، که در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم :

دکتری آموزشی ـ پژوهشی : معیار سنجش و پذیرش برای ورود به دوره دکتری ناپیوسته آموزشی ـ پژوهشی به ترتیب زیر است :

*آزمون متمرکز (۵۰  درصد ) ، سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری (۲۰  درصد ) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ درصد

دکتری پژوهش محور : معیار سنجش و پذیرش برای ورود به دوره دکتری ناپیوسته پژوهش محور به ترتیب زیر است :

*آزمون متمرکز (۳۰  درصد ) ، سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری ( ۲۰ درصد ) ، مصاحبه علمی و بخش عملی (۳۰  درصد ) و تهیه طرح واره ( ۲۰ درصد ).

 

در ادامه توضیحاتی در خصوص جزئیات عناوین مذکور می پردازیم:

آزمون متمرکز همان آزمون دکتری می باشد که برای یک بار در سال برگزار می شود. ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ در آذر ماه و برگزاری آن در اسفند ماه است. همزمان با اعلام نتایج اولیه این آزمون در فروردین ماه نمره این قسمت از آزمون مشخص می شود.

سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری منظور از این سوابق مواردی مانند معدل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ، تسلط به زبان انگلیسی ، مقالات چاپ شده در ژورنال های خارجی و ایرانی (ISI) ، اکتشاف ، اختراع ، آثار هنری و تشویق نامه های علمی می باشد.

مصاحبه علمی و سنجش عملی نمره این قسمت توسط دانشگاهی که از دانشجویان برای مصاحبه دعوت به عمل آورده ، اعلام می شود.
تهیه طرح واره موضوع طرح واره باید در راستای رفع یکی از مشکلات ملی باشد .

 

 

دانشگاه های پذیرش کننده و زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸

طبق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش امسال دانشگاه های سراسری و آزاد در کلیه دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه) ، پژوهش محور، پردیس­ های خودگردان، پیام نور، بورس اعزام به خارج ، دانشگاه آزاد اسلامی و … صرفا از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری ۹۸ اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. همچنین متقاضیان دستیاری دامپزشکی ۹۸ نیز می بایست در آزمون دکتری ثبت نام و شرکت کنند. سازمان سنجش در دو زمان مختلف امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را به داوطلبان می دهد که می توانید برای اطلاع از جزئیات آن مقاله نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸ مطالعه نمایید .
پیش بینی می شود زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸ همچون سال های گذشته در نیمه اول اسفند ماه (۳ اسفند) باشد و احتمالا اعلام نتایج اولیه دکتری در نیمه دوم فروردین ماه صورت گیرد

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

طبق  اطلاعیه ای که توسط سازمان سنجش منتشر شده زمان برگزاری کنکور دکتری ۹۸ روز جمعه سوم اسفند ماه ۹۷ می باشد

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری مسیر دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری از هم جدا خواهد شد. یعنی داوطلبان کنکور دکتری می بایست با مشاهده نتایج خود با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸ و دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ اقدام به تهیه لیست رشته محل های مدنظر خود نموده و آنها را در فرم انتخاب رشته دکتری سایت سازمان سنجش ثبت نمایند. هر کدام از متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه سراسری و دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجزا می بایست نتایج انتخاب رشته دکتری و نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خود را دریافت کنند

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

به داوطلبان آزمون دکتری توصیه می شود برای رسیدن به موفقیت و به دست آوردن مدارج بالای علمی از تجربیات و راهکار های اشخاصی که این مسیر را طی کرده اند ، استفاده نمایند. اطلاع از نحوه صحیح مطالعه ، زمان بندی مناسب و استفاده از منابع آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد برای آمادگی هر چه بهتر داوطلبان برای شرکت در کنکور دکتری ، همچنین دانستن پارامترهای مهم  نحوه انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، برای  دعوت به مصاحبه دکتری ۹۸ و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ بسیار مفید می باشد. داوطلبان گرامی برای اطلاع از جزئیات کلیه موارد مذکور می توانند با مشاوران ارشد سنجش امیرکبیر ارتباط برقرار کنند.

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری

آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

بسته آموزشی آزمون دکتری

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

ثبت نام دکتری

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

ثبت نام دکتری, منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , ثبت نام دکتری ۹۸ , زمان ثبت نام دکتری ۹۸ , ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ , ثبت نام دکتری ۹۹ , زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ , زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام دکتری ۹۹ , زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۰

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

90 دیدگاه در “ثبت نام دکتری

  1. سلام
    در سایت سنجش امیرکبیر گفته اید آزمون های مکاتبه ای کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان همراه پکیج کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان رایگان ارائه می شوند آیا فقط یکی دو مرحله رایگان است یا در کلیه مراحل آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان میتونم رایگان شرکت کنم؟
    ممنون

  2. سلام
    در سایت سنجش امیرکبیر گفته اید آزمون های مکاتبه ای کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان همراه پکیج کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان رایگان ارائه می شوند آیا فقط یکی دو مرحله رایگان است یا در کلیه مراحل آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان میتونم رایگان شرکت کنم؟
    ممنون

  3. سلام
    بسته کنکور ارشد مدیریت و کنترل بیابان رو خریدم یک دی وی دی با عنوان دی وی دی زبان عمومی وجود داره وقتی اجرا می کنم کد فعال سازی می خواد داخل سایت میرم نمیتونم صفحه فعال سازی دی وی دی بسته کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان را پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید لینک صفحه فعال سازی دی وی دی زبان عمومی چیست؟

  4. سلام
    بسته کنکور ارشد مدیریت و کنترل بیابان رو خریدم یک دی وی دی با عنوان دی وی دی زبان عمومی وجود داره وقتی اجرا می کنم کد فعال سازی می خواد داخل سایت میرم نمیتونم صفحه فعال سازی دی وی دی بسته کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان را پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید لینک صفحه فعال سازی دی وی دی زبان عمومی چیست؟

  5. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان سایت سنجش امیرکبیر رو چک کردم نسبت به سایت های دیگه خیلی کامل تر هست باورم نمیشه مولفی برای نوشتن کتاب از این همه منابع استفاده کرده باشه، لطفا به من جواب بدید که آیا منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان برای دروس مختلف واقعا از منابعی که نوشته شده استفاده شده یا جنبه تبلیغاتی دارند؟
    اگر حتی از نصف منابع هم استفاده شده باشه پکیج آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان رو خریداری میکنم چون واقعا نسبت به وقتی که برای خوندنش میذارم میتونم از خوندن چندتا کتاب منبع جلو بیفتم
    بابت سایت و اطلاع رسانی خوبتون ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی